Bir dekorasyon dergisinin arka kapağında soldaki LG reklamına rastladım. Yaratılan grafik çalışma ile verilmeye çalışılan mesaj açık: Bu çamaşır makinesi çevre dostudur (ya da doğa dostudur)...
Peki LG'nin bu yeni çamaşır makinesinin diğerlerinden farkı ne? Bu makine buhar gücü ile çalışıyor ve daha az su, daha az enerji harcıyor. Kaynak tasarrufu yapması harika; hem doğa, hem de hanehalkı bütçeleri açısından. Çevreyi daha iyi korumak için aslında atık suyun içindeki deterjanın doğa dostu olması gerekiyor ama sanırım az su girdisi ile az su çıktısı olacağını düşündükleri için -daha az deterjanlı pis su çıkaracak- anlamında "bu makine çevreye daha az zarar verecek" diyorlar.
On the back cover of one decoration magazine, I saw this LG ad (left-top corner). With the graphic application created, the message to be conveyed is simple clear: This washing machine is environment-friendly (or nature-friendly)...
Ok then, in what aspect is it different than the others? It works with the steam power and uses less water and less energy. It is great for saving resources, both in terms of nature and household budgets. In fact, in order to better save the environment, the detergants should be environment-friendly but I guess thinking in the way that -less water in, less waste water out-, the company says "this machine is giving less harm to the nature."
***
Görselliği ön planda tutan müşteriler için aşağıdaki gibi farklı ön panel tasarımlarının ilgi çekici olacağına inanıyorum.
For visually-driven customers, I believe different front panel designs like the below one will be very appealing.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder