10 Mayıs 2009 Pazar

CANIM ANNEM'E


Bana anneden çok arkadaş olduğun için
Kendini unutacak kadar hem ana, hem baba olduğun için
Ben basketbolcu, tiyatrocu, dansçı... her şey olma hevesi içindeyken
Bıkmadan, yorulmadan, sabırla destek verdiğin
Ve kafana top yemek, davuldan sağır olmak pahasına
Gece gündüz peşimden koşturduğun için...
Çoooocuuum deyişin için
Çılgın Neroş'um olduğun için
İcat ettiğimiz, ikimize özel tüm oyunlar için
29 yaşıma rağmen hala her sabah bana tost yaptığın için
Akşam eve geldiğimde moral-ölçer olduğun
Ve gözümden o gün nasıl olduğumu anladığın için
İçime kapandığımda açmak için türlü numaralar yaptığın için
Her aşk acısının ardından yaralarımı sarmak sana düştüğü için
Benim karamsarlıklarıma katlandığın için
Yine de hayatın yaşamaya değer olduğuna her seferinde ikna ettiğin için
Beni ben yapan değerleri bana verdiğin için
Annem olduğun için
Bugün ve her zaman sana teşekkür ediyorum canım annem...
Seni çok seviyorum!!!

Anneler günün kutlu olsun...

Kınalı Kuzun

Hiç yorum yok: