7 Mart 2009 Cumartesi

JUA

Koçtaş ve Tepe Home mağazalarında Jua marka havlulara rastlamış olabilirsiniz. Eğer satın alıp kullandıysanız ya da gördüğünüz havlulara benim gibi dokunmadan duramadıysanız ne kadar yumuşak olduklarını da bilirsiniz. Hem ürünlerin dokusu, hem de ürün gamı olarak baktığımda Chakra ile aralarında inanılmaz bir benzerlik olduğunu düşünüyordum ki, bir Chakra mağazası ziyaretimde malum sır çözüldü! Mağaza müdüründen öğrendiğime göre Jua ve Chakra aynı firmanın markalarıymış.

İşte o günden beri blogumda Jua ürünlerine yer vermek istiyordum ama hep unutuyordum, dün akşam Maltepe Carrefour'da Jua mağazası görünce tekrar şimşekler çaktı ve işte yazı karşınızda... Jua da, Chakra gibi bambu ve pamuk liflerinden üretilmiş ev tekstil ürünleri ve banyo/mutfak aksesuarları sunuyor. Chakra'nın sadeliği ve pastel, pudra tonları yerine Jua'da pembeler, yeşiller göze çarpıyor. Peki başka nerelerde mağazaları var? İnanın bunu ben de bilmek istiyorum, zira web sitelerinde ürün resimlerinden başka hiçbir bilgi yok (http://www.jua.com.tr/).


You might have come across Jua brand towels at Koctas or Tepe Home stores. If you have ever bought and used or just touched to check, you know how soft they are. When I looked at both the texture and the product range, I've always thought of a similarity between Jua and Chakra and finally I uncovered the secret at one of the Chakra stores, chatting to the manager lady and learning Jua and Chakra were brand sisters of the same company.


I wanted to write about Jua many times but I forgot every single time - till I saw the Jua Store at Maltepe Carrefour last night like a flash of lightning. And here it is... Jua offers home textile products made of bamboo and cotton fibres as well as some bathroom and kitchen accessories. Despite Chakra's plainness and pastel, powder colors, vivid tones of pink and green stand out at Jua. Where else do they have stores? In fact, I'm also curious about it as I couldn't find any other info than the product visuals on their web site (http://www.jua.com.tr/).

Bana en ilgi çekici gelen ürünleri: Eco mutfak torbası ve erzak torbası

The most interesting items for me: Eco kitchen bag and Vegetable bag

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Ben de Jua ürünlerini severek kullanıyorum. Bugün Carrefour'a sırf Jua için gittim ancak kapanmış. Ne zaman kapandı bilmiyorum ama ben de başka nerede mağazası var bulamadım.

JUA dedi ki...

Merhaba,

JUA ürünleri sizlerin ulaşabilmesi için artık birçok noktada...
İnternet takip edebilmeniz için
facebook sayfası: http://www.facebook.com/pages/JUA/128622047228597#!/pages/JUA/128622047228597

twitter : @jua_kocaer