17 Şubat 2008 Pazar

Home Office

Bu karlı, soğuk pazar gününde ertesi günkü mesaiyi düşünerek "yaa ben yarın işe nasıl gidicem, gitsem de nasıl dönücem" diye mız mızlanırken tabii ki bir yandan da home office bir işin hayalini kurdum. Hayalimi işle kısıtlamadım, bi de olsa nasıl bir yer olsun isterdim'e baktım. Eee n'apalım dekorasyon aşkı damarda akmaya devam ediyor :)) Her şeye rağmen...
Genele yayılmış beyaz tutkusu maalesef bende de var (maalesef çünkü normalde herkeste olanı sevmem). Home office'te beyaz nasıl olur derken livingetc'nin internetteki galerisi imdadıma yetişti. Evet itirazım yok; yalın, masum, dinlendirici ama sanki bi şeyler eksik...."Uykum gelmez mi bu kadar beyazlığın içinde, sonra nasıl çalışırım?" dediğim noktada aşağıdaki renkli 2 alternatifi beğendim. Aksesuar detaylarındaki kırmızılar, turuncular kesinlikle neşe ve enerji getirmiş, ee lazım lazım o da lazım. Bana da home office bir iş lazımmm :))

Hiç yorum yok: