17 Şubat 2008 Pazar

Misaki

Misaki ile ilk tanışmam So Chic mağazalarından birinde şu aşağıdaki küpeyi beğenip fiyatını öğrendikten sonra almaktan vazgeçtiğim gün oldu (daha doğrusu vazgeçtiği'miz' gün). Canım annem bana yeni yıl hediyesi bakıyordu ki, ben bu küpeyi beğendim, almak istedi ve sonrasını biliyosunuz :))



Meğer Misaki, Monako / Monte Carlo'da bir firmaymış, sadece inci takılar tasarlar ve üretirmiş. Vallaha ne diyim malzeme zaten zarif, tasarımlar da gayet başarılı....Reklamları İstanbul sokaklarında billboardlarda...İşte benim favorilerim.

Misaki'de hemen hemen her tasarımın küpe, kolye, bilezik, yüzük kombinasyonları var. Bana nedense şu aşağıdaki kombinasyon çok vurucu geldi, sanırım şu son moda bakıra benzer rose gold serilerinden biri.

4 yorum:

Yoncadan Lezzetler dedi ki...

Hoşgeldin canım,gözlerimiz yeni yazılarını arıyordu valla :)
Ben özellikle saati beğendim ama hepsi çok hoş gerçekten.

Mona Lisa Düşleri dedi ki...

Hoşbulduk tatlım :)) Ben de özlemişim blogumu ve yazmayi

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Pumpkin ilk resimdeki incili kolye de benim Misaki'yle uzaktan tanışmama vesile olmuştu geçen hafta:) Hala uzaktan tanışıyoruz... Neden acaba?

Adsız dedi ki...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.