3 Mart 2010 Çarşamba

Özgür Masur

Özgür Masur ismini duydunuz mu bilmiyorum. Çok ayıp belki ama - Ben geçtiğimiz hafta sonu Oylum Talu'nun sunduğu "Burası Haftasonu" programında rastlayana dek duymamıştım. Aslında kendisi tasarımları ile hep dikkatimi çekiyormuş da, ben ardındaki ismi ve yüzü bilmiyormuşum.

Bengü'nün İki Melek albümündeki kostümleri desem ya da Aşk-ı Memnu'da Bihter'in elbiselerinden bazıları ya da Romantik Komedi filminde Sedef Avcı'yı giydirmiş desem... sizler de "aaa eveettt" der misiniz? Aşağıdaki 3 fotoğrafta gördüğünüz elbiselerin hepsi Özgür Masur 2009 yaz koleksiyonundan!




Özgür Masur genç yaşta hızlı ilerlemiş bir moda tasarımcısı... 1979 doğumlu. 2001'de Moskova'da "Lfisshoitf"da "Geleceğin Tasarım Yıldızı" ödülünü almış, o yaşlarda pek çok uluslararası moda fuarında ülkemizi başarıyla temsil etmiş. Ilk defilesini ise geçen sene Istanbul Fashion Days'te gerçekleştirmiş. Galata moda festivaline gidenler kendisini oradan da hatırlayacaktır.

Internet sitesi güncel değil ama -sosyal medya sağolsun- Facebook'taki hayran sayfasından 2010 sonbahar-kış koleksiyonuna ulaştım. Güçlü, gösterişli, iddialı ama hala feminen... Buyrun seyr-ü sefaya!






Fotoğraflar: Özgür Masur / Fashion Home sayfası, Facebook

2 yorum:

idilezgi dedi ki...

Sağ en üst so me!!! Öff Pumpkin yaa, daha önceden paylaşsaydın kuzene düğün elbisesi çıkmıştı işte. Şimdi ara dur... Ara yani, madem geç fikir veriyosun ben aramicam herhal, sen aricaksın:)

Mona Lisa Düşleri dedi ki...

E çok mu geç kaldık ki, Özgür Masur'un butiğinin kapısını tıklatsak?

Bu sezon birçok markada tam bizlik parçalar var, her türlü desteği vermeye hazırım Idolee :))