6 Mayıs 2008 Salı

Graham & Green - Önce Aynalar...

Mona Lisa bu sefer uzaklardan bir mağazadan ürünler düşledi, düşlerini İngiltere'deki Graham & Green süsledi :))



Kendime google'dan tuvalet masası görselleri ararken karşıma çıkan bu link sayesinde pek çok zevkli mobilya ve aksesuara ulaştım. Graham & Green, Antonia Graham'ın iki bayan arkadaşı ile 1974'te kurduğu bir şirket, şimdilerde ise aktif olarak sadece kendi ve oğlu işin başında. Mağazalarında pek çok ünlü marka ve tasarımcının ürünleri var, seçimlere bakılırsa bayan Antonia oldukça zevkli...Ben de ilerde Mona Lisa Interiors mağazaları mı açsam diye hayallenmedim değil :))


Uzun zamandır beğenip de adını bilmediğim bir ayna tipi vardı, bu aynaların "Venedik stili" olduğunu öğrendim. Tamamen camdan olan, kenarları çiçek motifleriyle süslü aynaların Venedik'ten çıkması beni şaşırtmadı, zira Venedik ve yakınlarındaki Murano adası zaten cam işçiliği ile meşhur. Haftaya pazartesi ya da salı günü bu işçiliği yakından izleme şansım olacağı için çok heyecanlıyım :))


Romantik tarzda döşenmiş yatak odaları için harika parçalar, hollerde de kullanılabilir. Dikkat ederseniz her birinin yanına cam vazo içerisinde çiçekler de koymuşlar, tamamlayıcılık açısından güzel fikir...


Yine Venedik aynalarından ancak bu sefer formu çok farklı, sanki duvarınıza iki melek kanadı konmuş gibi - ben bunları isterdim :))





Aynı sitede dikkati çeken diğer 2 ayna...

Kemik kakma ayna (Bone Inlay olarak geçtiği için böyle tercüme ettim) - kesinlikle çok asil bir ayna


Beyaz ayna (sanırım alçıdan) - bu da çok romantik duruyor. Bu ve benzeri malzemelerden beyaz ve siyah aynalar son dönemde dekorasyonda çok moda olmuştu. Dergilerde Victorian tarzı evlerin vazgeçilmez parçaları olarak karşımıza çıkıyordu.

Hiç yorum yok: