6 Mayıs 2008 Salı

Episode 2: Graham & Green'den Mobilyalar

Graham & Green'i çok sevdim, aynen devam :)) Bu sefer kalbimi kazanan mobilyalara yer veriyorum.

Bir önceki yazıdan hatırlayacağınız kemik kakma aynanın ailesinden komodin ve şifonyer, özellikle kırmızı şifonyer odaya inanılmaz renk katmış ama herkese hitap etmeyebilir, biraz klasik kaçabilir. Bana göre güzel, çıtı pıtı :))

Ülkemizde Koleksiyon mağazalarında da satılan Kartell markasından 2 güzel parça buldum Graham & Green' de. Soldaki siyah-beyaz 3 katlı komodinler çok orijinal, evin pek çok odasına uyum sağlayabilir. Genç ve kendini genç hissedenlerin evleri için ideal :)) Sağdaki şeffaf sehpa aynı zamanda bir dergi-gazete saklama ünitesi görevi görüyor.


Son ikili hem ilginç, hem de eğlenceli...Duvarlarda harf uygulamasını seviyorum, alttaki masa yarım bir devekuşu gövdesini andırıyor....Bu kitapları iten herkül destek de tam aradığım şey aslında, IKEA'dan aldığım şeffaf tırtıklı şeylerden çok daha esprili olduğu kesin :))

Hiç yorum yok: