30 Temmuz 2007 Pazartesi

...boya OUT, duvar kağıdı IN !!!

Dümdüz boyalar, satenler artık OUT, şimdi boyanın bile efektlisi makbul, ama gel sen gene de duvar kağıdı yap, çünkü çok IN !!!


Ben çocukken hatırlıyorum, annemlerin yatak odasının duvarında duvar kağıdı vardı. Kabartma desenli, açık renkli klasik bir şey. En çok temizliğinden yakınırlardı, onları silmek ölümdü. Ama artık böyle değil. Duvar kağıtları vinyl bazlı malzemelerden yapılıyor, uygulaması, silmesi, temiz tutması çok kolay. Üstelik eskiye nazaran çok daha fazla desen çeşidi var. Hatta bir türlü seçemeyip bana olduğu gibi "Amannnnn" dedirtecek kadar :))


Türkiye'de yerel üreticiler olduğu gibi, yabancı tasarım markaları Türkiye'ye getiren mağazalar da var. Çoğu mobilya mağazasında da artık tamamlayıcı yan ürün olarak satılıyor. Odanın her duvarına da uygulamak zorunda değilsiniz. Hatta odanın belirgin girinti, çıkıntılarında uygulamak, sütun halinde geçmek ve diğer yerleri uyumlu düz bir renge boyamak daha bile hoş olabiliyor. İşte güzel birkaç desen.



3 yorum:

Adsız dedi ki...

Duvar kağıtları yaşayan efsaneler...Özellikle klozetin üzerindeki dergi efektli olana bayıldım.Keşke mümkün olsa da modumuza gore sürekli duvarlarımızı değistirebilsek...

Mona Lisa Düşleri dedi ki...

Keske Didem'cim, 3M'e soyleyelim post-it gibi duvar kağıtları çıkartsın :))

Unknown dedi ki...

Post-it gibi duvar kağıtları varmış. Bugün öğrendim. www.pmt.eu.com Firma Ankara'daymış.