26 Mayıs 2007 Cumartesi

Victoria's Secret Free Shipping Düşleri




Yağmurlu bir haftayı geride bırakıp yeniden yükselen güneşle ısınınca internette ilk baktığım ürün bikiniler oldu....O marka bu marka derken nasıl oldu bilmem ama kendimi Victoria's Secret'in sayfasında buldum.


Victoria's Secret daha çok iç çamaşırı ve Pink serisi için baktığım bir markaydı, nedense bikini anlamında bende hiç çağrışım yapmamıştır. Ama web sayfasını ziyaret ettiğimde sevinç çığlıkları atmamak için kendimi zor tuttum. Çünkü karşımda %25-50 arası indirim (şanslı ABD'lilere free shipping) ve harika modeller vardı. İşte "ahh keşke bunlar benim olsaydııı, ben de bir Victoria's Secret meleği olsaydımmm" diye iç geçirdiğim modeller !




Bu sarı bikinilere bayıldım...Hem boyundan askılı olmaları açısından çok rahat görünüyolar, hem de renk tonları enerji verici. Güneşin rengini kim üzerinde taşımak istemez ki ! Hele puantiyeli olan, çook şirinnn...




Deniz, kum, güneşten bana ne, ben her şekilde cool olmak istiyorum diyenlere siyah ve seksi modeller. Askısız model özellikle straplez elbise giyecekleri düğün/mezuniyet öncesi bronzlaşmak isteyenler için. İpli altlar siyah renk ile iyice seksi görünmüyor mu ?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sesen Hanım,

Bloğunuz hayırlı uğurlu olsun! Ay biri beni ve içimdeki geyiği durdursun lütfen ama yorum yapmalıydım yani. Bloğunu açtın diye çiçek mi gönderseydim? Ya da evet, gönderseydim;)

Tabii ki bu yorum sadece bir hayırlı olsun yorumu değil. Ben en alt sağdaki siyahı beğendim. Totally hot hot hot! 2005 yazında Zeki'de de buna benzer bir model vardı fakat o modelin kalça kenarlarında ve göğüs ortasında dikdörtgen tokaları da vardı, çoook seksiydi çooook! Resmini bulursam paylaşırım.