29 Mayıs 2007 Salı

Mutfakta Şenlik Var !

Mutfak aletlerinin klasik görünümünden bıktıysanız ve kendinize renkli, eğlenceli, üstüne bir de fonksiyonel parçalar arıyorsanız bence bunlar tam size göre !!!

Özellikle Fackelmann markasını çok başarılı buldum. Bir Alman markası olan Fackelmann'ın Türkiye'de de distribütörü var. Ben ürünlere
Evdose sitesinde rastladım, burdan satın da alabilirsiniz.

Bu elma dilimleyici eminim bazı bayanların "elmasını bile ben soyup eline veriyorum..." dedikleri eşlerine hediye edecekleri türden :)

Aşağıdaki fincanın içinde sallanan süzgeç aslında Çaydanlık Topu'ymuş. Eğer demlik poşeti kullanmıyorsanız işe yarayabilir ama görüntü de, isim de bana komik geldi.


Tasarımını en çok beğendiğim parça işte bu ekmek saklama kabı. Mast markalı bu kap bana şövalyeleri hatırlattı.
Veee şimdiye kadar gördüğüm en asi karabiber değirmeni ;)


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çaydanlık topu çok güsel:) Özellikle ucundaki fincan takımını çok beğendim. Açık satın aldığın aromalı çaylardan içine bir tutam koyup berrak bir çay içmek için ii fikir.

Ekmek kutusu armadilloya benziyo aynı yaaa, çook komik. Ama düşününce, mutfağımda karıncayiyen ister miyim? Eft isterim;)