8 Mayıs 2009 Cuma

Braun Özgürlük Hareketi FİNAL

Üzülerek söylüyorum ki, bugün blogumda düzenlediğim Braun Özgürlük Hareketi'nin son günü :(

Normal şartlarda "Bu bacaklar hangi ünlü yüzün?" konseptli yarışmamın kazananı bu gecenin sonunda belli olabilirdi ama şu anda aynı puana sahip birçok okurumuz var (Acaba çok mu kolay sordum diye düşünmeye başladım ya da ne mutlu ki görsel hafızası kuvvetli ve araştırmacı pek çok okurumuz var :D).

Bu çekişmeli yarışmanın kazananını belirlemek için 09 Mayıs cumartesi günü yani yarın saat 11:00'da bonus bir soru soracağım. 11:00-12:00 arasındaki bir saatlik dilimde "en çok" doğru eşleştirmeyi, "en hızlı" şekilde yapan birinci olacak.

Braun Silk-epil Xpressive kazanan talihliyi 11 Mayıs Pazartesi burada, Mona Lisa Düşleri'nde açıklıyorum!!!

***
Gelelim dünkü cevaba ve bugünkü sorumuza...

4.günün cevabı:



Ve FINAL sorumuz. Ünlülerimiz bir haftadır ayakta yoruldular diye, bugün oturarak poz verdikleri fotoğraflardan seçtim, ee artık onlar da dinlensinler :))